Головна » Файли » Мої файли |
[ Викачати з сервера (22.6 Kb) ] | 24.02.2016, 15:49 |
Аітбригада Підготувала: заступник директора по навчально-виховній роботі Ясінська Г.Б. 1-й учень. Всім! Всім! Всім! 2-й учень. Звертаємось до небайдужих! 3-й учень. Звертаємось до добрих серцем! 4-й учень. Звертаємось до чуйних! 5-й учень. Звертаємось до розумних! Всі. Ми! 6-й учень. Агітбригада Всі. Чарівний світ природи. 7-й учень. Наш девіз: Всі. Ми дихаєм повітрям, хліб їмо, П’ємо джерельну воду, Тож збережімо для нащадків Земну красу - природу! 1-й учень. Хочемо нагадати! 2-й учень . Хочемо пояснити! 3-й учень. Хочемо достукатись до ваших сердець 4-й учень. Моя вода, тебе люблю я! Ти свята! Шануєш ти людей, і землю, й квіти, Моя вода! Ти – чудо! Ти – життя! Тебе я буду берегти, Завжди любити! 5-й учень. На сьогоднішній день вода із звичайної природної речовини перетворюється на найдорожчу сировину, яка не має замінників. 6-й учень. Дефіцит прісної води. 7-й учень. Забруднення водойм промисловими та побутовими відходами. 1-й учень. Світ походить від води,- говорив Фалес Мілетський, один із стародавніх мудреців. 2-й учень. Історія Землі – це перш за все історія води. У воді виникло життя. 3-й учень. Різноманітна і щедра, беззахисна і сильна, вода безперервно змінювала і змінює обличчя нашої планети. 4-й учень. То тече в річках і океанах, то парою піднімається в хмари, то вкриває водойми льодом. 5-й учень. Проте через сучасний стан довкілля чисту і прозору воду ми можемо зустріти хіба що в дитячих казках про її чудодійні властивості та в незабутньому справжньому гімні воді у прозі Антуана де Сент – Екзюпенррі. 6-й учень. Вода, в тобі немає ні смаку, ні кольору, ні запаху,тебе не можливо описати, тобою насолоджуються, не розуміючи, що ти таке. Ти не просто необхідна для життя, ти і є життя. 7-й учень. Пам’ятайте люди назавжди. Неможливо жити без води, Це життя колиска, це – дощі, Це роса і квітка на межі, Це туман, і ріки і моря, Джерело у спеку, це – життя. 1-й учень. Це кришталь озер і джерела, Це хмарки у небі, це – село У тополях й вербах над ставком. Це криниця, квітка над вікном. 2-й учень. Шурхіт хвиль і шторму дикий рев, Це струмок у травах між дерев, Зелень трав, веселки кольори. Пам’ятайте люди назавжди. 3-й учень. Кожна річка, велика чи найменша, має своє значення. У кожної є своя справа, своє серце, своя неповторна краса. А зараз чому ці річки обміліли? Чому не приваблюють своєю чарівністю, а викликають лише співчуття? 4-й учень. Ось і наша Золота Липа не має свого голосу і не може пожалітись. На захист її ще не завжди стає закон. Старожили розповідають, що течія ріки була тихою і спокійною, а крізь чисту воду проглядалось дно. Вздовж берегів річки росли верби, липи і тополі. Навесні щороку відбувалися розливи ріки, адже ширина запливи становила 100 -150 метрів. А рибу, як у касці ловили на городах. 5-й учень. Учасники екологічного гуртка взяли участь в обласному еколого – краєзнавчому проекті «Твій рідний край» і працювали над проектом «Дамо життя малим рікам», де провели дослідження про причини замулення джерел, пересихання струмків, що призводить до зниження води в річці Золота Липа, та збідніння фауни водойми. 6-й учень. Разом з мешканцями села учасники проекту розчистили пересохле русло потічка, який несе свої води із джерел Сорокпотоків, розкопали джерела на південному схилі Попової гори. 7-й учень. На березі річки нерідко миють автомашини, унаслідок чого залишки бензину та моторних мастил потрапляють у воду. 1-й учень. Горе – господарі вивозять сміття зі своїх домівок та викидають на березі річки. 2-й учень. Учні школи взяли участь в акції «Очистимо береги річки». Внаслідок чого зібрали велику кількість скляних і пластикових бутилок на протязі русла ріки в межах нашого села. Пісня: «Давайте нашу річку берегти…» 3-й учень. На околиці села Литвинів знаходиться понад 50 джерел. Учасники екологічної ради школи щорічно організовують акцію «Джерело», з впорядкування джерел. 4-й учень. З глибин землі, відчувши силу, Води живої джерело З – під кручі цівкої забило, Струмком співучим джерело. 5-й учень. У дружбі з ним квітують трави, Зважнілі зерном колоски, І спраглий день іде в заплави, Черпа ту воду, п’є з руки. 6-й учень. Воно ж вирує в неспокої, Відбивши сонце і блакить. І вже, як сил душі людської, Його не випить, не спинить. 7-й учень. Наслідком проведення екологічної роботи є створення екологічної стежки «На берегах Золотої Липи», та карти – схеми с. Литвинів.
1-й учень. Людино! Чуєш, зупинись на мить, Подумай трішки, що ти робиш? Невже твоя душа від болю не щимить, Що ти природу губиш? 2-й учень. Пречиста Діво, збережи цей світ, А в ньому нашу рідну Україну, Сади і гори, ріки і моря, Й пташину, й звірину, й людину. 3-й учень. Усім, хто є, усім, хто буде, Даруй здоров’я, чистоту і вроду, Щоб їх ім’я, а в імені – любов -, Передавалися від роду і до роду.
Світ походить від води,- говорив Фалес Мілетський, один із стародавніх мудреців.
Моя вода, тебе люблю я! Ти свята! Шануєш ти людей, і землю, й квіти, Моя вода! Ти – чудо! Ти – життя! Тебе я буду берегти, Завжди любити! Історія Землі – це перш за все історія води. У воді виникло життя. Різноманітна і щедра, беззахисна і сильна, вода безперервно змінювала і змінює обличчя нашої планети. То тече в річках і океанах, то парою піднімається в хмари, то вкриває водойми льодом. Проте через сучасний стан довкілля чисту і прозору воду ми можемо зустріти хіба що в дитячих казках про її чудодійні властивості та в незабутньому справжньому гімні воді у прозі Антуана де Сент – Екзюпенррі “ Маленький принц». Вода, в тобі немає ні смаку, ні кольору, ні запаху,тебе не можливо описати, тобою насолоджуються, не розуміючи, що ти таке. Ти не просто необхідна для життя, ти і є життя.
Кожна річка, велика чи найменша, має своє значення. У кожної є своя справа, своє серце, своя неповторна краса. Вода в річці не тільки будує, відкладаючи гірські породи, але і руйнує, підмиваючи береги. Також може затоплювати прилеглі рівнини, низовини, села, міста. Можуть загинути люди та тварини.
| |
Переглядів: 273 | Завантажень: 4 | |
Всього коментарів: 0 | |