Дата
|
Предмет
|
Завдання
|
Інтернет ресурси
|
30.03
|
Я досліджую світ
|
Що означають слова «земля» і «грунт», який склад має грунт? (с 58-60)
|
https://www.youtube.com/watch?v=WFXchylxDBs&feature=youtu.be
|
Математика
|
Числа 91-100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв’язування задач. Опрацювати с.99 (завдання 1,2 – усно, інші письмово)
|
|
Читання
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л.Кондрашенко «Жираф». С60-61
|
https://www.youtube.com/watch?v=bRqcSoW_1VU
|
31.03
|
Математика
|
Порівняння чисел в межах 100(завдання 1)
Складання нерівностей( завдання 2,3)
Розв’язування задачі( завдання 4) с.100
|
https://www.youtube.com/watch?v=n7rPbLXJgDU
|
Письмо
|
Письмо малої букви «ф». Написання буквосполучень, слів. Списування слів поданих друкованим шрифтом.
|
|
01.04
|
Мистецтво
|
Весну зустрічаємо. Виконання веснянки «Вийди, вийди сонечко». Ритмічна вправа (с 83)
Малювання композиції «Квітуча гілка»(с 84)
|
https://www.youtube.com/watch?v=metyT0tiF3Y&feature=youtu.be
|
Математика
|
Метр. Вимірювання метром довжини предметів. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів. Розв’язування задач. Опрацювати сторінку 101(завдання 1,4,5)
|
https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM&app=desktop
|
Читання
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту «Виставка малюнків» (с. 62-63)
|
|
02.04
|
Я досліджую світ
|
Чому кажуть, що родючий грунт – «батько» врожаю? (с. 61) Моя творча праця – «Виготовлення букета із кольорового паперу».
|
https://www.youtube.com/watch?v=ccSx7mnrlpQ&feature=youtu.be
|
Фізичне виховання
|
Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби і бігу. Рухливі ігри.
|
|
Письмо
|
Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Складання й записування речень.
|
|
03.04
|
Читання
|
Звуки [дз], [дзь], позначення їх буквосполученням «дз». Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». (с.66)
|
https://www.youtube.com/watch?v=AROSJl5f_tE
|
письмо
|
Письмо буквосполучення дз, слів із ним. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.
|
|